tirsdag den 15. marts 2011

SlideIT Keyboard

Jeg er egentlig en Blackberry pige og derfor vant til QWERTY tastatur. Jeg har en indgroet 2-tommelfingre rutine som er svær at overføre til touchskærme, og derfor er jeg faktisk begyndt at skrive kortere beskeder efter jeg er begyndt at bruge iPhone og HTC. Jeg bliver simpelthen træt i fingrene og kommer tit til at ramme forkert.

Jeg synes dog, det er nemmere at skrive med SlideIT, hvor man blot slider med fingeren over tastaturet (og så bliver hjulpet af en udmærket ordbog). Man skal lige vænne sig til at bruge det, men når man har gjort det, er det nemmere og hurtigere at skrive end ellers.
Jeg kan desværre kun finde app'en til Android, hvilket jeg synes er lidt overraskende og skuffende.

1 kommentar:

  1. I went from iPhone to Android specifically for Swype, but SlideIt is even better. The word picker bar is excellent, and the ability to switch to a standard keyboard on the fly is very helpful when you are type passwords with complex characters. I Love IT!

    http://free-android-application.blogspot.com/

    SvarSlet