lørdag den 4. juni 2011

Amerikanske madsites

Jeg går ret ofte på Foodnetwork.comMyRecipes.com og Grillingcompanion.com- både hvis jeg leder efter en specifik opskrift eller hvis jeg bare mangler lidt inspiration. De tre sites kommer rimelig godt rundt og tit har amerikanerne en anden og lidt mindre traditionel tilgang til råvarer og madlavning.

De laver også nogle virkeligt gode madmagasiner, som jeg køber hver gang jeg har muligheden for det. Desuden synes jeg, at Foodnetworks app og Grilling Companions Grill its app er ret gode.

Nogle af mine yndlingsopskrifter er således Strawberry-Avocado Salsa (god til fisk og lyst kød) og Crispy Skin Salmon with Fiery Asian Slaw fra MyRecipes.com


Nu har Foodnetwork samlet deres kokkes 100 bedste tips og tricks til at lykkes med madlavning. Jeg synes, der er nogle ret anvendelige imellem.

Når man bruger amerikanske opskrifter kan det være smart med en oversættelse af de amerikanske mål og jeg bruger normalt denne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar