torsdag den 18. august 2011

Min kæreste app

Min kæreste og jeg har kendt hinanden i 3 år i dag. Hvis jeg ikke havde kunne huske det af mig selv havde jeg kunne hente hjælp i en app der hedder "Min kæreste"



Her kan man skrive vigtige deltaljer om sin kæreste hvis man har svært ved at huske den slags (nogle mennesker har jo lettere ved at huske datoen for mordet i Sarajevo end kærestens fødselsdag eller 17 tabellen end kærestens bh-størrelse)

App'en gør det også meget nemt blot med ét tryk at finde frem til kærestens telefonnummer eller email adresse.

App'en koster 6 kr

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en fed app - man kan alligevel aldrig huske skostørrelser og den slags.
    Og tak for en fed blog. Savner dog en lidt uddybet præsentation af jer, der står bag den.

    SvarSlet
  2. Vil arbejde på at der kommer en uddybende præsentation.

    SvarSlet