torsdag den 22. september 2011

Brudens fede søster

Enuff med alle de ture ned ad memory lane! Tilbage til nutiden med os! Og i nutiden sker der det, at min søster skal giftes om foruroligende kort tid. Foruroligende fordi jeg i løbet af det sidste måske halve år har taget 2-3 kg på, hvorfor der er fare for, at jeg ikke kan passe den kjole jeg skal have på. Siden jeg mødte min kæreste for 3 år siden har jeg taget 5 kg på (uff!!!) men hvis jeg nu på rekordfart kunne komme ned på min tidligere kampvægt, så ville jeg bare se bedårende ud i kjolen.

Under alle omstændigheder: Hvis der ikke sker noget drastisk, kan jeg i bedste fald klemme mig ned i kjolen men vil ligne brudens fede søster i en lidt for stram kjole.


Derfor må de sgu nærmest være i chok ovre i Fitnessdk over, hvor meget aktivitet der pludselig er på mit medlemskab. Kan være de mistænker hende der stort set ikke har vist sig i fitnesscenteret de sidste 4 måneder og nu træner hver dag for at udlåne eller leje sit kort.

Jeg tror, træningen hjælper. Det SKAL det fandeme!

Nu har jeg også fundet en app der forhåbentlig kan hjælpe mig. Daily Burn hedder den og selvom den primært fokuserer på indtaget af føde er der også en del om træning.



App'en er gratis og findes til Apple og Android her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar