torsdag den 29. september 2011

Dehydrerede (low fat) sour cream and onion chips

Jeg har en hel del svagheder ud i det med usunde madvarer (prøvede at liste mine favoritchipstyper men nåede frem til, at alle faktisk er mine favoritter bare lige bortset fra barbecue chips, dem kan folk holde for sig selv) bla sour cream and onion chips.

I morges (før jeg rigtig vågnede, tror jeg) kom jeg til at tænke på, om man kan lave sour cream and onion chips selv (hvor sygt er det ikke at tænke på sour cream and onion chips før kl 7 om morgenen?!) og om man monstro kan lave dem sådan, at man godt kan spise dem selvom man prøver at blive tynd.

Internettet - som jo er roden til alt godt (og lidt dårligt) - har da selvfølgelig en opskrift liggende!

Ingredienser:






  • Put all ingredients in a blender or food processor and mix at high speed.




  • Thinly spread onto a Fruit Roll sheet and dry at 145º for 4 hours or until dry on one side.




  • With a clean butter knife, lift entire ring off sheet, turn over and dry for 1 hour longer, or until dry enough to break into pieces.
  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar