onsdag den 7. september 2011

Et par timer efter man burde være taget hjem

Hvem har ikke været der, hvor man muligvis burde have været skiftet til ikke-alkoholiske drikke eller bare være taget hjem nogle timer tidligere? (Jeg kan da i hvert fald svagt huske en aften, hvor jeg mente, at jeg mødte Mads Mikkelsen* og nok bare skulle være taget hjem i stedet for at komme i snak med ham og få taget foto af mig selv sammen med ham)

Nå, men jeg er altså nok ikke den eneste, der har været lidt galt afmarcheret omkring hvor smart og velfungerende jeg var på en tur i byen.

I hvert fald har Movia lavet en sjov viral kampagne om det:


*Ærgerligt nok var det jo bare ikke ham. Men det spørger man jo ikke om, når man er SIKKER på, at det er ham. Man stopper ham jo bare og fortæller, at ens veninde - der er i Kina - er helt vild med ham og om man ikke må få taget et foto sammen med ham. Og fordi København er en så forbandet lille by er det da klart, at man skal løbe ind i manden til en privatfest 14 dage senere og indse, at han da bare overhovedet ikke ligner Mads Mikkelsen. UFF!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar