tirsdag den 13. september 2011

Høj musik

I lørdags da vi holdt min søsters polterabend tænkte jeg, at det da var utroligt, at man ikke kunne skrue højere op på anlægget. Og jeg tænkte, at man før i tiden kunne spille meget højere. I går (ædru og uden min søster til at danse sammen med mig foran højtaleren) satte jeg anlægget til igen, og faktisk syntes jeg det spillede nabo-generende højt - også selvom jeg kun havde skruet halvt op. (Kan godt være man skylder naboerne en lille bitte undskyldning. Især i betragtning af, at høj musik blev afløst af lige så højt Sing Star)

Nå, men det var egentlig bare fordi jeg ville fortælle, at kvaliteten af TDC Play virkelig gik op for mig i lørdags. Jeg synes selv, jeg har en hel del musik liggende på min telefon, men jeg har af gode grunde ikke ALT. Til gengæld har jeg TDC Play, hvorfra jeg kan streame 10 mio musiknumre ind og hvor der er playlister så musikken egentlig bare kan passe sig selv. Og så kan man danse hele natten til det de unge (og dem +30) vil have:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar