fredag den 23. september 2011

Usjov vittighedsapp

Som regel har jeg den positive ja-hat på når jeg beskriver noget på bloggen (fordi jeg lidt synes, at der er så meget teknologi-knald derude der ikke virker, så det vil være en endeløs opgave at beskrive det - og der er nok at gøre med at skrive om det der er godt og som virker)

Men nu er jeg så faldet over en virkelig irriterende app. Jeg fik i går en sms fra min mor, hvor hun spurgte, om jeg var glad for, at det var fredag og dermed snart weekend. Åbenbart bruger både pensionister og studerende det der med, at torsdag er lille-fredag. Men for mit vedkommende blev det altså først fredag i dag. Men fredagsforvirringen gjorde at jeg tænkte, at det måske var på tide med en vittighedsapp.

Så jeg hentede den app der hedder "Danske vittigheder" (også selvom app'en ikke havde fået specielt gode anmeldelser - jeg tænkte, at folk der havde anmeldt sikkert bare ikke havde så meget humor) men det gav ingen vittigheder. Kun en side med links til forskellige typer vittigheder, hvor man skulle betale for at kunne se dem. Fair nok, at man gerne vil tjene penge på apps men man behøver måske ikke gøre det på den snydagtige, irriterende måde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar