tirsdag den 25. oktober 2011

Instruktions video

Jeg kan simpelthen ikke huske hvor mange gange jeg har hevet og flået i en telefon uden at ane, om jeg splittede den ad på den måde der var meningen eller om jeg bare ødelagde den. Formålet var hver gang at få sat simkort i for første gang.

Det er en underlig vægelsindet følelse man sidder med i den situation. På den ene side er telefonen jo ikke meget værd uden et simkort. På den anden side har man jo heller ikke lyst til at hærge sin spritnye (og som regel dyre) telefon på vejen*.

Derfor synes jeg simpelthen det er så smart, at der på HCT Sensation er en instruktionsvideo i, hvordan man sætter sit simkort i når man tænder for den og der ikke er simkort i.


Der er naturligvis en konflikt i at vise noget på en skærm der ikke virker mens man gør det, man får instruktioner i. Men det er egentlig ok. Det er meget rart bare at vide, at man hærger sin nye telefon på den rigtige måde.

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg ville kunne optage instruktionsvideoen fra telefonen hvor den kørte, så derfor er den optaget med en anden telefon.

*En tidligere chef ødelagde feks sin iPhone fordi han havde overset den der lille pind man skulle bruge for at få simkortskuffen ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar