onsdag den 19. oktober 2011

Sticks N Sushi

Jeg har tidligere skrevet om, at jeg måske ikke helt syntes det var nødvendigt at have en app fra hver eneste lokale handlende man benytter sig af. Derfor er jeg heller ikke ubetinget vild med Sticks n Sushis nye app. 


Men jeg synes helt sikkert, den er pæn og jeg vil da slet ikke afvise, at jeg kommer til at bruge den. Den kan bruges til at finde nærmeste Sticks n Sushi og man kan bestille bord + take away mad.

App'en findes til iPhone her og den er gratis


Jeg synes faktisk det er mere interessant, at Sticks n Sushi har ændret på deres telefonsystem og kører butikken med en form for call center i baggrunden. Hvem har ikke oplevet at ringe til en restaurant eller et take away sted og ikke kunne komme igennem fordi der var for travlt? Hos Sticks n Sushi sendes man videre til en central funktion, hvis man ikke kommer igennem hos sin lokale restaurant. Her tages der imod bestillinger som så sendes til restauranten.

Man kan indvende, at det jo bare er en ekstra kanal ind til butikken (lige som app'en og sitet også er det) og at der jo stadig kan være flaskehalsproblemer omkring fremstillingen af den friske sushi. Men det hjælper dog alligevel kunder og medarbejdere, fordi man med disse kanaler bedre kan identificere tidspunkter med spidsbelastning og planlægge efter det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar