fredag den 28. oktober 2011

TDC Play på forskellige platforme

Som jeg tidligere har nævnt er jeg skiftet fra iPhone 4 til HTC Sensation. Et skift fra én platform til en anden, hvilket ind i mellem føles som at have fået et nyt kæledyr der lige skal trænes lidt. Jeg ahr taget screen dumps af mine apps på iPhonen men skal lige have installeret dem alle på HTC'en og fundet ud af, hvordan jeg bedst kan lide at navigere rundt.

Et område hvor jeg (også) har brugt iPhonen meget var mht at lytte til musik. Både når jeg transporterer mig rundt på cykel og når jeg sidder på arbejdet. På HTC'en har jeg ikke længere adgang til min iTunes musik men til min store glæde viser det sig, at TDC Play er helt uforandret på ny platform.

Det var bare lige at hente app på Android Market og så lå mine play lists der helt som de skulle. Virkelig en smooth flytning mellem platforme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar