tirsdag den 1. november 2011

Grov grådighed

Første gang jeg var på Rasmus Oubæk var vist med noget arbejde og jeg fik voldsomt meget credit for at have valgt stedet. Jeg blev også selv øjeblikkeligt fan. Det er svært ikke at blive fan, hvis man har bare en lille bitte svaghed for bøffer og ordentlig, hjemmelavet bearnaise.


Oubæk var ikke lige stedet med verdens mest venlige og høflige betjening* og på et tidspunkt skete der desværre det, at min grænse blev nået. Vi var på Oubæk for at fejre mine forældres bryllupsdag, hvilket min mor havde glædet sig meget til. Min mor er ikke verdens hurtigste når det gælder at vælge, hvad hun skal spise på en restaurant, og i det her tilfælde blev tjeneren åbenbart meget irriteret på hende og var så grov overfor min mor, at hun blev helt ked af det. Siden har jeg sådan set ikke været der.


Der er efterhånden en hel del firmaer der tilbyder restaurantbesøg, spa, shopping etc etc. deals til en reduceret pris. Men af varierende kvalitet synes jeg. Uanset, hvad jeg ellers mener om betjeningen på Rasmus Oubæk så anser jeg det som et kvalitetsstempel, at Greed har et besøg på Oubæk som et af deres tilbud

*Det var en ret kendt sag, at der var en ret sur tjener - som var Rasmus Oubæks kæreste og som vist i øvrigt ikke er på restauranten længere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar