torsdag den 10. november 2011

Hubba Bubba kopholder

Jeg tænkte det var på sin plads med en anbefaling af en af ting der hjælper mig i hverdagen. Jeg er jo et cykelmenneske og den type der elsker en cuppucio (man har jo været i Italien og lært deres dovne måde at sige cappuccino) eller latte to go. Det korte af det lange er, at når man er skruet sådan sammen og i øvrigt passerer et sted med billig take away kaffe på vej til og fra arbejdet, så har man brug for en kopholder til cyklen.
Jeg har set flere forskellige modeller men nogle af dem er lidt dyre i det synes jeg. Den billigste version jeg har set (som er den jeg har) er fra Uga Buga (som jeg et kort øjeblik huskede som Hubba Bubba, men det er jo noget lidt andet)

Den koster 99 kr og er alle pengene værd. Kan købes her i sort, grøn eller pink

2 kommentarer:

  1. Det synes jeg virkelig er smart! Gid jeg havde kendt til den opfindelse, da jeg gik på uni.

    SvarSlet
  2. Jeg har klaret mig et halvt års tid uden bagagebærer men klarede mig ikke en uge uden kopholder. Det er et spørgsmål om prioriteringer antager jeg :-)

    SvarSlet