mandag den 2. januar 2012

Nytårsfortsæt

Så er det første arbejdsdag i det nye år og januar 2012 rammer som et knytnæveslag i ansigtet efter en utrolig kort jul (da jeg startede med at arbejde forstod jeg simpelthen ikke de der mennesker der allerede omkring påske begyndte at tale om, hvordan juledagene lå det år - nu er jeg der selv. Glæder mig allerede over, at julen 2012 ligger fantastisk)

Det er ikke fordi dagene i år er specielt korte eller vejret er særlig dårligt, men jeg ved, at de første måneder af 2012 bliver utroligt travle. Jeg har alligevel - måske lidt naivt - lavet et par nytårsfortsæt: Jeg vil blogge mere end jeg har gjort på det sidste, jeg vil træne mere og spise sundere


Og så regner jeg i øvrigt med, at 2012 bliver vidunderligt og lykkeligt for os alle. 

Godt nytår!

2 kommentarer: