fredag den 13. januar 2012

Rensemousse

Det er ikke fordi der har været mange indlæg om makeup og hudprodukter på bloggen (synes måske den slags falder lidt udenfor emnet her) men nu er der et enkelt produkt der allernådigst kan få lov til at få lidt plads fordi der alligevel er lidt innovation over det.

Det drejer sig om Bioderma Hydrabio Mousse som er til tør og sensibel hud, hvilket jo kan være ret praktisk på denne årstid.
Bioderma Hydrabio Mousse er et renseprodukt i form af - som navnet antyder - en mousse. Det kan være, det bare er mig, men jeg kan i hvert fald ikke huske, at jeg tidligere er faldet over renseprodukter som mousse.* Det er lidt sjovt at stå med noget der jo på en prik ligner og føles som hårmousse og så i stedet køre det ud i hovedet. Og det er da også en lidt sjov fornemmelse at rense sit ansigt med mousse men på en god måde

Jeg ved ikke, om det nødvendigvis er konsistensen der gør det, men det er et godt produkt. Det renser uden at udtørre og uden på den anden side at fedte. Udfordringen er, at jeg ikke helt ved, om man kan købe det i DK. Der findes dog denne hjemmeside som sælger Bioderma Hydrabio Mousse for knap 10 Eur men så til gengæld tager 17 Eur for at sende (så man skal nok købe lidt stort ind hvis det skal betale sig). Alternativt skal man tage til Frankrig eller finde nogen der skal derned.

*Men Elizabeth Arden havde i 80'erne en foundation-mousse
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar