torsdag den 12. januar 2012

Styr på finanserne?

Jeg har fået en forespørgsel på Facebook om der monstro ikke fandtes en privat budget app. Og det ville jeg da hjertens gerne kigge efter.

Jeg har tøffet lidt rundt på nettet nu og vi er ude i et af de tilfælde, hvor Android og Apple ikke har sørget for at være alignet. Jeg tror, at der er nogle glade og dygtige Android udviklere der har lavet en app de kaldte "Money Wise" som bliver anmeldt rigtig flot og så er der nogle iPhone udviklere der har lavet en app med samme navn til iPhone som åbenbart bare er crap.


Så hvis du har en Android telefon, så kan du altså roligt hente Money Wise. Det er en fin lille app som gør, at det måske ligefrem bliver sjovt at holde øje med udgifter og undgå at overtrække. i hvert fald giver den et rigtig fint overblik og gør det også muligt at tracke HVAD man bruger sine penge på (så det er måske alle take away- og coffee to go-steders fjende nr ét)

Den er gratis og kan hentes her

Hvis du har en iPhone glemmer du bare alt om Money Wise. Fokuser i stedet på Expense Tracker. Den er til fuldstændig samme brug som Money Wise men altså til iPhone (og umiddelbart synes jeg måske den er en lille smule pænere i designet bortset fra at den måske ikke altid er lige overskuelig.


Expense Tracker Lite er gratis og kan hentes her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar