mandag den 12. marts 2012

Organdonation

Jeg er sådan en der tosser rundt med papirer og dokumenter når de eksisterer i hard copy. Især når det er noget med ting der skal udfyldes og sendes ind og den slags. Og når jeg har fået meldt mig som organdonor så er det helt sikkert også fordi det kunne lade sig gøre online.

Man kan gå ind på Sundhed.dk og ad den vej finde frem til donorregistrering. Man logger ind med NemId og så et det bare at tage stilling til det. Selve det med at melde sig til eller fra er i hvert fald meget, meget let. Det eneste problem er bare, at sundhed.dk ikke virker på alle browsere - feks virker det ikke så godt på Mac. Det kan godt undre mig lidt.



Hvad jeg ikke vidste var, at man faktisk også godt kan melde sig som ægdonor på sundhed.dk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar