torsdag den 26. april 2012

Badeværelse-nørderi

Min kæreste og jeg synes begge, at der er noget kikset ved vores automatiske sæbedispenser. Min kæreste synes designet er kikset mens jeg bare lidt synes det er kikset i det hele taget at eje en automatisk sæbedispenser (altså! hvem ejer sådan noget??? De samme som ejer automatiske støvsugere og paraplyholdere til cyklen måske?)

Men med tiden er jeg kommet til at holde lidt af den. Den virker jo som den skal og man efterlader jo vitterligt ikke bakterier alle mulige steder på sæben eller sæbedispenseren.
Hvor den i vores DINK husholdning måske ikke bliver det første jeg reder ud, hvis lejligheden brænder så, kunne jeg godt forestille mig, at en automatisk sæbedispenser kunne gøre pædagogisk gavn i hjem med børn der ikke rigtig gider at vaske hænder. 

Man kan få automatiske sæbedispensere hos forskellige VVS installatører

Ingen kommentarer:

Send en kommentar