onsdag den 18. april 2012

Magisk kube

En af de ret så fantastiske ting jeg faldt over i Japan (men som så ikke er japansk men koreansk) er et laserprojekteret tastatur (hvilket lyder lidt som SÅ mange techy ord sat sammen at det faktisk ikke giver mening) fra Celluon.

I bund og grund er Magic Cube bare et tastatur. Og i stedet for at have det i en stor, klodset fysisk form, har man det bare i form af en lille boks der ved hjælp af lasere kan blæse det ud på bordet foran boksen. Det er det über trådløse tastatur og det er blæret!

Tastaturet virker til alle devices der er Bluetooth HID understøttede (det vil bla sig iPhone, iPad og de fleste Android telefoner). Jeg vil tro, at det fungerer bedst på en plan flade, men jeg ved faktisk ikke, om man med Magic Cube kan blæse et tastatur ud på sin dyne, hvis man ønsker det.

Jeg tog tilbage fra Japan uden Magic Cube men har til min glæde set, at man kan købe det på Amazon.co.uk så man ikke behøver bøvle med told og den slags

Ingen kommentarer:

Send en kommentar