mandag den 24. september 2012

Gør-det-selv weekendtaske

Jeg var til afdelingsarrangement torsdag og fredag i sidste uge, hvor jeg havde pakket i en sportstaske men var ikke glad derved. Jeg har en højtelsket trolley jeg bruger, når jeg skal rejse med fly, men den kunne jeg ikke rigtig grave frem i lejlighed der stadig er stærkt præget af håndværkere. Men når jeg ikke kan bruge min trolley står jeg faktisk ret dårligt på weekendtaskeområdet. Jeg har ikke rigtig noget, der dækker mit behov.

Jeg er stor fan af Longchamp Pliage tasker fordi de er lette og kan pakkes sammen til næsten ingenting, men dem jeg har er for små til weekendrejser. Det er derfor oplagt at ønske sig en stor Longchamp til jul. Og så ser jeg til min glæde, at man nu kan customise sin Pliage weekendtaske på Longchamps website


Man vælger først størrelse (og størrelsen i forhold til menneske bliver tydeliggjort af foto), derefter om man skal have lange eller korte håndtag (også illustreret af foto). Efterfølgende vælger man taskens grundfarve og en stribe henover samt om lynlås og knapper skal være sølv, guld eller sort. Til sidst vælger man, om man vil have broderet sit navn i tasken eller have præget sit navn i læderflappen for oven.

Man kan i øvrigt også customize sin egen Le Cabas model, hvis man er mere interesseret i det. Her vælger man model/størrelse, håndtagslængde, læderfarve samt farve og mønster på foret og til sidst navn/initialer der bliver prikket ind i læderet så forets farve kan ses gennem hullerne

Hvis nogen skulle være interesseret, så er det sådan en customiseret model jeg ønsker mig til jul:


Man kan købe og designe sin egen hånd- eller weekendtaske på Longchamps hjemmeside og leveringstiden på de customiserede tasker er 6 uger, så man kan roligt købe julegavetasken allerede nu. Priserne på Le Pliage modellerne (uden customisering) ligger på mellem 30 og 95 Eur, hvilket jeg altid har syntes var håbløst dyrt indtil jeg fik min første og opdagede kvaliteten, letheden og rummeligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar