lørdag den 29. september 2012

Hvordan man undgår møl

En anden Cecilie end mig har fået møl og jeg får det helt dårligt af at læse om det. Det er primært det der kriblekrable-noget jeg synes er frygteligt, men jeg ville nok selv ret længe, hvis sådan nogle små, ækle dyr havde ædt noget af mit fine tøj.


Da jeg læste det med møl hos Sneglcille var der noget der dæmrede omkring, hvorfor jeg har nogle små poser med lavendel fra min mor liggende i tøjskabet. Der var vist nok noget med, at møl ikke kan lide lavendel.

Husråd.dk kan man bla læse om, hvordan man holder møl væk med lavendel. Møl kan åbenbart ikke fordrage lavendel, så det er bare om at smide lavendelposer ind blandt yndlingstøjet!

Det er måske ikke lige designet, der er gjort mest ud af på Husråd.dk og det er bøvlet at søge (når jeg har søgt på specifikke problemer/husråd, har jeg brugt Google: [problem] + husraad for at søge på husråd.dk), men der er rigtig mange gode og nyttige tips og husråd. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar