mandag den 3. september 2012

Marché Marché

Der sker meget ude i den danske blog-verden for tiden!

Jeg har tidligere skrevet om, at man kunne vinde en Chaneltaske gennem Marché Marché. Hvordan det lige er gået med tasken ved jeg ikke, men Marché Marché har været på banen i to ugers tid nu. Jeg havde egentlig troet, at de gæve bloggere hos Looklab og Anywho ville tage kampen op mod Trendsales men det er en slags indkøbsklub de har lavet. 


Der er også en indkøbsklub på mit arbejde. Her får man ind i mellem mails som viderebringer gode nyheder så som, at NU kan man få rabat hos den og den optiker i Viborg. Og det er jo super, hvis man bor på Viborg-egnen og mangler briller, men begejstringen er lidt begrænset når man bor i København og er dækket ind mht briller. Der findes også andre klubber hvor man får rabat, hvis man bare lige afgiver tilladelse til at ens kontaktdetaljer kan sendes til alle mulige firmaet, så man kan blive spammet aftelemarketingfolk (ikke at der er noget galt med telemarketingfolk), og det er jeg egentlig ikke så meget for. 

Men formen på Marché Marché er meget fin. Hver uge har man mulighed for at købe et gavekort til en bestemt netshop på et bestemt beløb, hvoraf man kun betaler det halve. Man kender altså det kontantbeløb man får i rabat og så bestemmer man selv, hvor mange penge ud over, man vil bruge. 

Det attraktive og positive ved konceptet er, at man selv vælger hvornår man gider tilbuddet og slå til. Desuden har det indtil videre været nogle helt ok mærker der er blevet præsenteret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar