onsdag den 26. september 2012

Tweet pop-up-shop

Det er jo åh så populært med pop-up-restauranter og butikker men det er jo irriterende for folk der ikke lige kan være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Feks gad jeg godt svinge forbi Meard Street i London en af de nærmeste dage (25-28. september, kl 9:00 til 17:00), men sådan skulle det åbenbart ikke være.

Ville nok ikke være helt så ærgerlig, hvis det ikke var, at min veninde og jeg skulle til London om ikke så længe. (Vi skal leve det vilde liv med afternoon tea og nok slå os løs med en musical lørdag aften. PAS PÅ!)

Nå, men de næste par dage ligger der en Kellogg's Special K chipsbutik, hvor valutaen er tweets. Mærkeligt? Ja, det tror jeg nok! Det er jo i virkeligheden et marketingstunt i forbindelse med, at Kellogg's lancerer deres første chips, men en ret sjov idé.

For at få fingrene i en pose Kellogg's chips skal man tweete om chipsene og deres lave kalorieindhold. Og ud over den opmærksomhed der skabes alene ved at bruge tweets som valuta, kan der jo komme et positivt spin-off af de tweets der bliver postet.

For nogle måske den mest interessante information: der vil være mindre end 100 kalorier pr pose og chipsene vil komme i følgende smagsvarianter: havsalt og balsamico, sweet chilli og sour cream and onion. Mere information følger om, hvornår de kan fås i Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar