mandag den 12. november 2012

Ekstra linse til iPhone

Jeg har lige været et smut i Berlin og har brugt mit kamera nogenlunde flittigt. De funktioner, jeg oftest bruger er skarp forgrund og sløret baggrund (til mad) og handfree nattebilleder (til når det er mørkt og jeg ikke lige gider lyse alt op til uhyggelig lyshed pga blitz). Men det er jo bare mig

Jeg kan se, at man også kan komme rigtig langt med kameraet i en iPhone. Og det er faktisk muligt at gøre kameraet endnu bed (i hvert fald hvis man har en iPhone 4 eller iPhone 4S). Det er nemlig muligt at sætte en lille linse på, så du kan fotografere rigtig tæt på (makro), få fiskeøje effekt og vidvinkel.
Den ekstra linse kan købes på Amazon UK til ca 60 pund

***Opdatering***
Linsen blev brugt af Nikolaj Sonne i So ein ding onsdag d. 14. november

Ingen kommentarer:

Send en kommentar