fredag den 23. november 2012

Knøtleren i hegnet

Jeg dør lidt af grin hver gang jeg ser "Knøtleren" i "I hegnet" onsdage kl 21:30 på DR2. Jeg har ind i mellem overvejet, om man skulle forsøge sig med en mærkelig knøler stemme overfor håndværkere der har ødelagt ens gulv og ikke gider reparere det og lyver en direkte op i ansigtet og om det monstro ville virke bedre end at hidse sig op og hæve stemmen. Hidtil har jeg dog brugt "den vrede, hurtigsnakkende approach", men den ser desværre ikke ud til at virke, så lad os se, hvad der sker i næste uge*

Hvis du ikke har set de første afsnit, kan du se dem her

Og så elsker jeg "I hegnet" sangen. Catchy melodi og så er jeg en sucker for rim som: "Det er muligt der er folk der sulter nede i Tanzania, men det er egentlig ikke noget der kan ryste Mia" og "Asbjørns mor synes Asbjørn gir hende mening med livet, men jeg tror Asbjørns mor har mistet perspektivet når hele verden den er blevet 8 år og fregnet, så tror jeg Asbjørns mor ku bruge en tur i hegnet"

*Man bliver grundtræt af håndværkere, når man har haft dem gående i 5 måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar