onsdag den 21. november 2012

Pussy Cat Moms

Jeg hørte på en eller anden måde ikke så godt i lørdags. Først hørte jeg, at det eneste en af de andre skulle have med til sammenskudsjulefrokost var dild, og det syntes jeg faktisk var lidt lidt når andre feks havde tilbudt at tage flæskesteg med. Det viste sig (måske ikke så overraskende, hvis man tænker sig om) at der var tale om sild og ikke dild, og så er det jo en helt anden sag i sammenskudssammenhænge.

Senere hørte jeg noget snak om Pussy Moms, hvilket skulle vise sig at være Pushy Moms - en smart form for udendørs motion med barnevogn. Og det er jo logisk. Hvorfor ikke lade barnevognen indgå som motionsredskab for barslende kvinder? Og hvorfor ikke dyrke efterfødselsgymnastik udendørs?



Indtil videre kan man kun træne med Pushy moms på Sjælland men bor man på Sjælland er der en del træningssteder at vælge imellem:


Det koster 70 kr pr gang eller 600 kr for et 10-tursklippekort at deltage.

Læs mere her - det fik varme anbefalinger af min veninde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar